Komende woensdagavond 3 december spelen we weer het SINTERKLAASSPEL!
Neem een ingepakt kadootje mee ter waarde van maximaal 5 euro. Aanmelden is niet nodig maar wel fijn: aanmeldenpassant@ribw-kam.nl
Komende woensdagavond 3 december spelen we weer het SINTERKLAASSPEL!
Neem een ingepakt kadootje mee ter waarde van maximaal 5 euro. Aanmelden is niet nodig maar wel fijn: aanmeldenpassant@ribw-kam.nl