Infobrief: maatregel ‘avondklok’. Aangepaste tijdstippen aanbod Passant.

Beste bezoekers van de Passant,
Omdat er een nieuwe maatregel ‘de avondklok’ aangekondigd is, die vanaf zaterdag in gaat om 21.00uur. Willen wij graag de volgende mededeling doen:

Wat betekent dit voor het aanbod op de Passant?
Omdat wij graag ons aanbod willen blijven aanbieden en er voor willen zorgen dat iedereen op tijd thuis is, is er een kleine verandering in ons aanbod.
Deze aanpassing blijft tot de maatregel van de avondklok weer komt te vervallen daarna gelden weer de standaard tijden.

Maandag samen eten: Aanvang vanaf 16.45uur. Samen eten 17.00u tot 18.30uur.
Het samen eten starten wij iets eerder zodat wij de trainingen kunnen blijven aanbieden.
Het verzoek is wel uiterlijk om 18.30uur te vertrekken zodat de deelnemers van de training naar binnen kunnen.

Maandag trainingen: Aanvang vanaf 18.30uur. Trainingsduur 18.45u tot 20.15uur.

Indien alle deelnemers een kortere reistijd nodig hebben, kan er in overleg afgestemd worden om de training tot 20.30uur te laten verlopen.

Woensdag samen eten: Aanvang vanaf 16.45uur. Samen eten 17.00u tot 18.30uur.

Het samen eten starten wij iets eerder zodat de woensdagavond activiteit ook eerder aangeboden kan worden. Het verzoek is wel uiterlijk om 18.30uur te vertrekken zodat de deelnemers van de woensdag avond activiteit naar binnen kunnen.

Woensdagavond activiteiten: Aanvang vanaf 18.30uur. Activiteit 18.45u tot 20.15uur.

Indien er deelnemers zijn die een langere reistijd nodig hebben, kunnen er voor kiezen eerder weg te gaan.

Ontmoetingsgroep voor vrouwen 30+: 18.30u tot 20.15uur.

Indien er deelnemers zijn die een kortere reistijd nodig hebben, kan er in overleg met Tien en Petra afgestemd worden om de groep tot 20.30uur te laten verlopen.

De rest van ons aanbod is overdag en daar zullen verder geen andere tijdstippen aan gekoppeld worden.

Korte opsomming van de andere maatregelen:
– Gezondheidscheck bij binnenkomst.
– Handen desinfecteren bij binnenkomst.
– De locatie is ingericht op de 1.5m regel. Wij gaan zitten bij een plek met een smiley.
– Wij dragen een mondkapje bij binnenkomst, deze mag af zodra je zit en gaat op bij loopverkeer.
– Algemene RIVM richtlijnen (zie bijlage).

Mochten er vragen zijn, vraag deze gerust!
Dit kan bij Nadina Guleria (coördinator). Email: n.guleria@ribw-kam.nl Tel: 06- 42705150

Bijlage

De algemene richtlijnen van het RIVM:
– Voor bezoekers die zich niet lekker voelen met klachten als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Blijf dan thuis!
– Ik houd ten minste een afstand van 1,5 meter van alle bezoekers.
– Als er iemand in mijn huishouden verkoudheidsklachten met koorts, en/of benauwdheid heeft, dan blijf ik thuis, ook als ik zelf geen klachten heb.
– Regelmatig was ik mijn handen met water en zeep.
– Hoesten en niezen doe ik in de elleboog.
– Ik gebruik papieren zakdoekjes.
– Ik schud geen handen.
Instructies:
De begeleider staat bij de voordeur om te vragen of je gezondheidsklachten hebt zoals verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Heb jij hier last van hebt, kan je helaas niet deelnemen aan de activiteit. De begeleider beslist.
Zorg dat je 1.5m van elkaar af staat, ook als je een bezoeker bij de voordeur ziet staan en jij buiten staat.

Bij de ingang staat er een tafeltje met een dispenser met alcohol + papieren handdoekjes om je handen te reinigen. Graag hier je handen schoonmaken en absoluut niet in de keuken. Zo voorkomen we loop verkeer.
Wij kunnen helaas nog geen hand geven aan elkaar, maar wel kunnen we vriendelijk naar elkaar zwaaien 😊
De tafels zijn aan elkaar, maak gebruik van een stoel waar een ‘smiley’ op staat. Hang je jas aan je stoel, dan weet je altijd waar je zit.

Aan het einde van de activiteit worden alle bezoekers verzocht om gelijk naar huis te gaan, met een afstand van 1.5 meter.
De begeleider zorgt dat alles opgeruimd en schoongemaakt word, hierbij hoeft niet geholpen te worden.

Op deze wijze kunnen wij elkaar veilig zien en weer plezier met elkaar maken.
Mocht er nog vragen zijn, hoor ik dit heel graag.

Met vriendelijke groet,

Nadina Guleria (coördinator)
n.guleria@ribw-kam.nl
06- 42705150